Firmowy event – jak może zapewnić sukces marketingowy?

Event firmowyEventy to imprezy, targi, gale lub bankiety organizowane w celach stricte marketingowych. Ich wygląd i przebieg zależy przede wszystkim od przeznaczonego na ten cel budżetu oraz od nadanego im motywu przewodniego. Obecnie bardzo popularne są tzw. eventy tematyczne. Umiejętnie dobrana tematyka pozwala na osiągnięcie dużego sukcesu marketingowego firmy lub przedsiębiorstwa.>



Jest wiele możliwości i rozwiązań – koncerty, konkursy i inne atrakcje (np. sportowe lub sprawnościowe). Idealnie sprawdzą się one zwłaszcza w plenerze na świeżym powietrzu (świetny pomysł w okresie wiosenno-letnim). Do organizacji warto w tym przypadku zatrudnić firmę, która zajmie się także wynajęciem namiotów lub hal namiotowych oraz dekoracją – na dworze ciekawym  dodatkiem są balony z helem i balony z nadrukiem firmowym.
Namioty to dobre rozwiązanie w przypadku imprez plenerowych. Są stosunkowo tanie i można je w dowolny sposób zaaranżować tworząc nawet elegancki bankiet. Dodatkowo goście mogą w każdej chwili skorzystać ze świeżego powietrza. I co najważniejsze zabezpieczają przed deszczem i burzą. Mogą one przybierać różnorodne formy i kształty, wielkości. Z powodzeniem pomieszczą krzesła, stoły oraz gości, a nawet parkiet taneczny. Możliwości jest bardzo dużo, co jest niezaprzeczalnym atutem tego rozwiązania. Namioty i hale namiotowe są poza tym bardzo wdzięcznym materiałem do dekoracji – w imprezie plenerowej można udekorować wnętrze chociażby różnokolorowymi balonami z helem lub balonami z nadrukiem. Na imprezie firmowej z powiedzeniem można również zaserwować pizze na koniec zmagań.


Jestem administratorem :)

Advertisement

No comments.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.